Assalamualaikum dan Time kasih kerna sudi datang ke blog ini, blog ni diwujudkan pada mulanye adalah utk memuatkan hack blogger yg pernah aku gunakan samaada di blog ini@blog isteriku.. jd lenkali aku xyahla tercari2 lg..selamat berkenalan mari kita berblog..

Siape Aku

Siape Aku??


Who Am I?



Assalamualaikum...salam perkenalan

Nama sebenar aku Faizu, berasal dari sebuah kampung di negeri di pantai timur semenanjung Malaysia yang popular dengan budu..dibawah ni gambar 2 org hero aku (klik utk tgk profil)

Fyzue


Aku merupakan sorang warga pendidik yg bkhidmat di sebuah sekolah di Pahang, SMK TRIANG nama skolah tu..baru masuk tahun ke-3 mengajar dsini, poning palo gak main ngan bebudak ni alamak, time2 tu rasa nk belasah :tendang: jer bebudak ni.. alamak

Aku dah berkeluarga, ada sorang isteri dan 2 org hero malaya..I love u All..love tgk gambar kat bawah.

Ni gambar masa raya pose tahun lepas (2008), gambar aku n family..yg pakai baju kaler biru sedondong tu gambar aku, isteri dan anak2..alamak
pepun time kasih la sudi singgah kar blog aku ni, jarang aku update...biase aku letak hack yg aku guna kat blog wife aku :puppyeyes: bukan malas, tp ntah rs xtahu nk bgtau ape kat org ramai..alamak
aku suke tgk tv::, movie @ mlayari internet, dgr lagu jejarang :music:....

kalu ada masa keluar minum minum...
kay,salam kenal...alamak


~orang yang comel sentiasa meninggalkan komen~

6 komen:

sheik berkata...

ambo pun oghe pantai timur..suka neh jumpo gu...satu kapal...see yaa!!!

Fyzue berkata...

oghe klate gak ko..beloh mano enh? slmat berkenalan

sheik berkata...

I oghe aleh KB..jln pengkalan chepa...salam perkenalan ambo hulurkan...dengan 10 jari ambo tadohkan...tq sudi jadi sohabat dlm blogger

Fyzue berkata...

oo..xjauh mana dah, saya area wakaf bharu...klau nk g p.kubur bleh la nk singgah minum air gak..hehe

mesti sudi...xcukup jari, lori sya hulurkan..

MaMa Echa&Umar berkata...

nk nyibuk gak..cik ngah org selangor..tp skola kat srwk..hehe..;p

Fyzue berkata...

oo...org selangor, cik angah dh bape lama blaja sna..xde peluang lg nk pijak bumi kenyalang..ble ye bleh g sana. :p

Catat Ulasan

Pos Berkaitan :