Assalamualaikum dan Time kasih kerna sudi datang ke blog ini, blog ni diwujudkan pada mulanye adalah utk memuatkan hack blogger yg pernah aku gunakan samaada di blog ini@blog isteriku.. jd lenkali aku xyahla tercari2 lg..selamat berkenalan mari kita berblog..

2 Hari!!!

Hari ni hari kedua persekolahan bermula...ke"bz"an mula melanda diri ku..alamak
jawatan yg dipegang olehku utk tahun ni berkurang sikit dr tahun lepas, tahun ni aku pgg ni je(yg jd ketua jer,watak crook xkire ni):

  1. Ketua Panitia P.Sivik (cikgu xbape sivik pn)
  2. Guru tingkatan 3C (kelas ujung skalii haha..sesuai dgn aku)
  3. Guru Perabot
  4. Persatuan Rukun Negara (Cikgu sivik katakan)
  5. Sukan Hoki
ni awal2 tahun ni,mmg bz giler...byk nk kn wat terutama bab2 sukan..merentas desa,rumah sukan,olahraga,perlawanan sukan dan byk lg..xmasuk kerja2 perkeranian lg cam pungut duit buku kerja, bdk nak beli buku..mjur yuran xkena pungut thn ni..kalu x jenuh nk bilang duit..nati nk kn wat kertas kerja lg..muntah aku camni
Anak2 lak pkul 2 pg pn xtdor2 lg..papanyer dah berbelang biji MATA nk menunggu diorang msk tdo..marahkan menangis lak lg naye mlm2 bute ni..

mujur tahun ni result PMR lg okay dr tahun lepas..kalu x bising lg org tua kat atas tu...
pepoun..hidup mesti diteruskan,kerja kena enjoy kan br xkena ginjal berlubang xgitu..


~orang yang comel sentiasa meninggalkan komen~

2 komen:

MaMa Echa&Umar berkata...

wah cekgu upenyer ;p good luck smga sukses sllu ;p

Fyzue berkata...

yerr..ckgu p.sivik yg x bape sivik.. :)
nk cmtu la, sukses sokmo.
semoga cik angah pun gtu gak.

Catat Ulasan

Pos Berkaitan :